A gépkocsit egy 20-as éveiben járó fiatal lány vezette, mellette édesapja, a hátsó ülésen édesanyja utazott.
A rendőrség még vizsgálja, hogy a balesetet okozhatta-e a relatív gyorshajtás. Az egyenes szakaszon a gépkocsi lesodródott az utat szegélyező mély árok partjára, majd fékezés és mindenféle korrigálás nélkül először egy fát tört ketté, majd egy földbuckán megdobódva gyakorlatilag a levegőbe emelkedve csapódott egy vastag fába.
Az ütközés ereje nagy volt, de az utastér gyakorlatilag nem roncsolódott, vagyis nem lett volna indokolt a súlyos életveszélyes sérülés, amit a hátsó ülésen utazó idős nő szenvedett el.
A rendőrség vizsgálja, hogy a biztonsági övet használta-e a hátsó utas. Az eddigi adatok alapján nagy valószínűséggel nem volt bekötve az idős nő.
Lányuk saját lábán szállt ki a gépkocsiból, édesapját és az akkor életjelet nem mutató édesanyját a tűzoltók a mentőkkel közösen emelték ki.
Az idős nőt a helyszínen újra kellett éleszteni, stabilizálást követően mentőhelikopterrel szállították stabil, de életveszélyes állapotban kórházba.
Fontos, ha a gépkocsiban hátsó üléssoron is ki van építve a biztonsági öv, azt kötelező használni.
Esetükben nagy valószínűséggel elkerülhető lett volna a súlyos következmény, ha a hátsó utas is használja az övet.