A mesterséges intelligencia piaci hatásait vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal (GVH); miután úgy vélik, hogy az új technológia robbanásszerű terjedése torzíthatja a versenyt a digitális ágazatokban és kiszolgáltatottabb helyzetbe hozhatja a fogyasztókat, ezért a nemzeti versenyhatóság előre feltérképezi a kockázatokat. - közölte január 4-én az MTI-vel a versenyhivatal.
Az ökoszisztéma-építésben, a gazdaság- és iparpolitikában több megújulás is várható az új iparstratégia mentén. Erről a Gazdaságfejlesztési Minisztérium (GFM) iparpolitikáért és technológiáért felelős államtitkára beszélt egy szakmai konferencián november 29-én, Budapesten.
Mesterséges intelligencián alapuló, az Alzheimer-kór korai felismerését lehetővé tevő szűrési platformot fejlesztenek 15 ország tudományos, üzleti és klinikai szervezeteinek részvételével az Európai Unió Horizon Europe programjának támogatásával - tájékoztatta az együttműködés magyar tagja, a szegedi Pharmacoidea Kft. az MTI-t.
A fiatalok egyszerre optimisták is jövőjük megítélésében és félnek is a rájuk váró kihívásoktól, különösen a mesterséges intelligencia negatív hatásaitól, derül ki a Boston Consulting Group (BCG) felméréséből, amelyet a Brain Bar éves generációs kutatásának kereteiben végeztek el.
A mesterséges intelligencia (artificial intelligence, AI) biztonságos alkalmazásáról és kockázatairól kezdődik november elsején kétnapos magas szintű nemzetközi konferencia Angliában.
Az oktatásba is beépíti a mesterséges intelligenciát az ESSCA üzleti egyetem, amelynek idén 30 éves budapesti kampuszán, konferencián vitatták meg az MI hatását az üzleti élet különböző területeire - közölte az egyetem az MTI-vel.
Az Artisjus annak kiderítésére vállalkozott, meg tudjuk-e különböztetni az igazi szerzők által írt dalokat a mesterséges intelligencia által kreált számoktól. A kísérletben bárki részt vehet október 8-ig, a dalszerzők napjáig a kösziadalt.hu oldalon.
A mesterséges intelligencia (AI) térnyerése szinte minden ágazatban egyértelmű, Magyarországon leginkább a nemzetközi óriások hazai leányvállalatai kezdtek el AI-szolgáltatásokat beépíteni a mindennapi működésükbe, elsődlegesen ügyfélszolgálati területen - közölte a DLA Piper globális kutatásáról.