PUZZLE
Bulvár hírek
Weisz Fanni elkötelezte magát
Nagykövete lett egy autónak: mégpedig a merész formatervű vadonatúj Lexus UX crossovernek, melyet a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos modelljeiről ismert márka ’kreatív nagyvárosi felfedezőként’ aposztrofál - írja a vilagszam.hu.

A sikervárományos UX Magyarországra érkezését a Lexus egy különleges együttműködéssel ünnepli: a legzöldebb prémium autógyártó ugyanis az esélyegyenlőségi aktivistaként is ismert népszerű modellt, Weisz Fannit kérte fel az autó márkanagykövetének.

Az egyik legnépszerűbb hazai fotómodellnek számító Weisz Fannit szépségkirálynőként, esélyegyenlőségi aktivistaként, jótékonysági nagykövetként, majd az Ég, föld, férfi, nő című, Magyarország csodálatos tájait, hagyományait bemutató különleges útifilm sorozat műsorvezetőjeként zárta szívébe egy egész ország. A bájos közvetlenségéről, természetességéről ismert modell akkor is bizonyította a társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét, amikor jogosítványa megszerzését követően nem sokkal egy környezetbarát öntöltő hibrid elektromos autóra, a trendi Toyota C-HR-re esett a választása.

„Az, hogy ennyien kedvelnek és követnek, amellett, hogy nagyon jó érzés, egyben felelősség, és lehetőség is az általam fontosnak tartott értékek közvetítésére, legyen szó az esélyegyenlőségről, vagy épp a környezettudatosságról. Nem volt tehát kérdés, hogy környezetbarát autót szeretnék majd a jogosítványom megszerzése után” – árulta el az Instagramon 180 ezer, a Facebookon 88 ezer követővel rendelkező Fanni.

Éppen ezért Fanni személye tökéletesen összhangban van a zöld autózás szinonimájának tekintett, mára Magyarországon gyakorlatilag 100%-ban hibrid autókat értékesítő Lexus által képviselt értékekkel, amely új sikervárományos modellje, az UX számára keresett márkanagykövetet.

Forrás: vilagszam.hu